Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies m.in. w celach: reklamowych, statystycznych i w celu dostosowania naszej strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. Korzystając z niej, wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej o naszej polityce cookies.

Więcej

Centrum Nauki Kopernik ma nową stronę internetową, w tym nowy system sprzedaży biletów online.

07.09.2020
Nowa strona Centrum Nauki Kopernik
07.09.2020

Strona jest prosta i intuicyjna, przejrzysta, dopasowana do potrzeb użytkowników. Jej nowa struktura pozwala szybko zapoznać się z bogatą i różnorodną ofertą Kopernika oraz zorganizować wizytę. Uproszczony został także system zakupu biletów – składa się z czterech kroków.

Serwis wygodnie można obsługiwać korzystając zarówno z laptopów, jak i tabletów oraz  smartfonów. Jego kolorystyka nawiązuje do identyfikacji wizualnej Kopernika, wprowadzonej wraz z nowym logotypem w styczniu 2020 roku.

Dlaczego zdecydowaliśmy się na zmianę?

Nasz dotychczasowy serwis działał od 2013 r. Kiedy go uruchomiliśmy, smartfony były jeszcze mało popularne, a z internetu korzystało się gównie stacjonarnie. Przez 7 lat wiele się zmieniło. Inna jest nie tylko technologia, ale także potrzeby naszych odbiorców i ich oczekiwania. Obserwowaliśmy ruch na stronie i słuchaliśmy uwag użytkowników. Wprowadzaliśmy modyfikacje. W końcu – zdecydowaliśmy się na zmianę serwisu kopernik.org.pl.

Nowa strona

Na naszą stronę wchodzą w większości nowi użytkownicy (średnio 77,6%). Chcą poznać ofertę Kopernika, kupić bilet i zorganizować wizytę. To głównie z myślą o nich stworzyliśmy nowy serwis. Menu podzielone jest na 7 elementów: Program, Wizyta, Edukacja oraz O nas, Oferta komercyjna, Wesprzyj nas i Klub Kopernika.  

Zakup biletów na nowej stronie jest łatwy i szybki. Można zaplanować wizytę zaczynając od terminu lub wyboru konkretnej atrakcji.  Część sprzedażową serwisu testowaliśmy wcześniej z użytkownikami. Testy wypadły pozytywnie, a zgłoszone sugestie pomogły nam poprawić intuicyjność oraz użyteczność nowej strony.

Serwis został zaprojektowany i wdrożony przez Fabrity (Grupa K2).

Zobacz, jak prosty jest teraz zakup biletu

Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera i dowiedz się więcej.